Marketing
Zobrazuji všech 7 dokumentů na téma Marketing:
20. 4. 2009 — Rozhovor s Evou Švirákovou o Komunikační agentuře, ojedinělém předmětu, v němž studenti Univerzity Tomáše Bati realizují už v průběhu studia reálné projekty a získávají tak zkušenosti z praxe. Jde o nahlédnutí pod pokličku projektové kanceláře na vysoké škole.
18. 3. 2009 — Na portále
Na volné noze vyšel kvalitní
článek o problematice pořízení webových stránek pro laiky.
8. 9. 2008 — Nezaujaté hodnocení je jednou z nejsnazších a nejrychlejších možností jak odhalit nedostatky a příležitosti pro zlepšení ve vaší činnosti.
1. 7. 2008 — Vydání tiskové zprávy může přinést bezplatnou publicitu a pomoci informovat veřejnost. Je-li tisková zpráva vydaná při vhodné příležitosti, dobře napsaná a rozeslaná podle zvyklostí, není pro novináře obtěžující. Naopak, může jim v jejich práci pomoci.
17. 2. 2008 — Článek přináší široký přehled nejobvyklejších možností, kterými lze propagovat vlastní výrobky nebo služby. Po jeho přečtení budete schopni přehodnotit vlastní způsoby propagace a doplnit je o možnosti, které jste třeba zatím nevyužívali.
28. 10. 2007 — Ucelený návod, jak řídit reklamu podle svých skutečných potřeb. Představení deseti snadných kroků ke zvýšení kontroly nad reklamním rozpočtem a k lepším investicím do reklamy.
22. 8. 2007 — Nezajímáte-li se o účinnost vámi placené reklamy, potom pravděpodobně plýtváte penězi. Nejlépe se měří účinnost internetové reklamy, ale hodnotit můžeme částečně i klasickou reklamu.
Odběr novinek
Chcete-li být stručně upozorněni na nové články a aktuality, přidejte si RSS kanál tohoto webu do čtečky zpráv nebo přihlaste svou emailovou adresu k odběru novinek přibližně jednou měsíčně:
Ochrana soukromí: Vaše emailová adresa zůstane zachována v naprosté tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnuta. Novinky jsou zasílány formou stručného textového emailu jednou nebo maximálně dvakrát měsíčně. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu uvedeného na konci každého emailu.
2024 © Ing. Mira Vlach – Všechna práva vyhrazena